Toplum ve Müşteri Odaklılık 
Bir zorlama olarak değil ama birlikte yaşamanın gereği olarak topluma karşı   sorumlu k; müşterimize hizmet sürekliliği, faaliyetlerimizin hedefinin   mutlaka müşterilerimize dönük olması. 
 
Çevreye Duyarlılık 
Dünyayı torunlarımızdan ödünç aldığımızın bilincinde olmak. Sürdürülebilir bir   kalkınma için çalışmak. 
 
Üretkenlik, Kaynak Yönetimi ve Verimlilik 
Emeği, zamanı ve kaynakları akılcı ve verimli kullanarak yüksek katma   değer üretmek 
 
Bilimsellik 
Yaşamda en gerçek yol gösterici ve rehber olarak bilimi seçmek.   Bilim-egemen toplum için mücadele etmek.  
 
Toplam Kalite Yönetimi 
Kalitenin ancak toplam olarak ve yönetilerek sağlanabileceğini bilmek ve bu   yolda çaba sarf etmek. 
 
Bireysel Kalite 
Başkaları istediği için değil, kendimize ve diğer insanlara duyduğumuz   saygı   nedeniyle doğru ve güzel davranmak. Kendisiyle barışık olmak. 
 
Uzmanlık 
İşinin ehli olmak. İşinin gereklerini iyi bilmek ve iyi yapabilmek.     İşine, takımına, şirketine ve dolayısıyla topluma değer katmak. 
 
Deneyim,  Sürekli Gelişim ve Değişim 
Hem yenilikçiliğe, gençliğe ve değişime, hem de deneyime önem vermek.     İnsanlığın ve şirketimizin kültürel birikiminden yararlanarak ilerlemek. 
               |